Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe, wat, wie, waar, welke ?  (gelezen 1536 keer)

Sientje

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Hoe, wat, wie, waar, welke ?
« Gepost op: 5 november 2008, 21:05:46 »

Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid : wie is een echte boekenwurm en heeft ter verrijking boeken in zijn bezit over reiki en/of spiritualeteit, esoterie,...?
Ik heb zes boeken over reiki, en ongeveer 150 over esoterie, spiritualiteit, filosofie enz.  Regelmatig koop ik nog boeken bij.

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
Re: Hoe, wat, wie, waar, welke ?
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2008, 21:47:48 »

Hoi,
Omdat jij het vraagt ben ik eens gaan tellen....ik heb in de loop der tijd heel veel spirituele boeken weggegeven en verkocht, zelfs aan een opkoper van een spiritueel 2e-hands winkeltje.

Ik kom op 91 spirituele boeken maar het zijn er zeker voor die opkoper zo'n 250 geweest oohh errug... :D. Ik moest toen voor een verhuizing wel eens gaan opruimen....

Reiki boeken: 7 stuks en momenteel zijn wij samen hier thuis van de bib het boek aan het lezen van Pamela Miles: Alles over Reiki
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Roger

• Lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2008, 02:20:49 »

Ik heb ook wel wat boeken in mijn kast maar ik moet bekennen dat ik geen boekenlezer ben. Dus soms moet ik het stof er wel eens afblazen als ik erin wil lezen bij gelegenheid of naar aanleiding van een één of ander.

Boeken over Reiki, voetreflexologie, bomenenergie, ayurveda (massage), astrologie, Baghadvita, dromen, Celestijnse Beloften, Mansukh Patel, Ekkart Tolle (ook de dvd's van zijn lezingen in Findhorn), ....

Veerle

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2008, 10:11:07 »

Hoi,

ongeveer 13 over Reiki (ankertjes inbegrepen) en een 300 over esoterie, boeddhisme, alternatieve geneeswijzen, psychologie...
daarnaast ga ik om de 14 dagen naar de bib :oops: ..denk dat men mij wel een boekenwurm noemt. :p

:bye:
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.107 seconden met 20 queries.