Algemeen > Gasten

Prijs Reiki behandleing

(1/3) > >>

Gast:
Hey,

Ik heb interesse in Reiki en zou graag eerst gewoon een behandeling volgen. Via via kwam ik in contact met een meester. De prijs van een behandeling van 1u is 100 euro. Is dit een gangbare prijs? Ik kom ook kleindere prijzen tegen, maar ik kan me inbeelden dat je meer betaalt als de meester meer ervaring heeft. Hoe werkt dit? Kan iemand me erbij helpen?

Groetjes,
Arne

lydia99:
Hallo Arne,  :zwaai:

De prijzen van een behandeling kunnen erg verschillend zijn. Een behandelaar bepaalt zelf wat hij/zij vraagt.
100 is wel aan de hoge kant. Veel behandelaars (ook meesters) vragen tussen de 40 en 60 Euro.
Ga naar diegene toe waar je je thuis voelt.
Succes !

Reiki-groetjes van Lydia

Dancing Cloud:
Vindt de prijs wat aan de hoge kant; ik vraag 40 euro en ben 20 jaar reiki master.

Dancing Cloud

Dick Zuiderduin:
Hallo Arne,
Voor 1 uur is 100 euro not done.
Om te beginnen duurt bij ons een behandeling door 2 masters een uur.
Voorgesprek zeker 20 minuten nagesprek dito.
40 euro tot 60 euro prima.
Fixeer je niet alleen op de prijs maar vooral op de kwaliteit die geleverd wordt.
En dat is heel moeilijk ik weet het.
Hands on hands off de mantra van Hawayo Takata.
Maar er kan buiten Reiki om meer geleverd worden.
Empathie, een luisterend oor zonder oordeel, begrip en last but not least op basis daarvan en de jarenlange ervaring het geven van handreikingen en inzichten.
Laten we duidelijk zijn Arne je wilt een reikibehandeling niet zonder reden.
Wij hebben 26 jaar ervaring maar dat heeft geen invloed op de prijs van een behandeling.
Bijna vergeten met een knipoog naar Dancing Cloud.
Ik, Dick,  heb het voorrecht 21 jaar master te mogen zijn mijn vrouw Corry 16 jaar.
De weg naar heling kent vele facetten. :gassho1:
Groet
Corry en Dick

Sabine:

Hoi,

Ik vind dit ook zeer duur.  :shock:
En Master kun je worden in 1 jaar tijd bij wijze van spreken, dus dat zegt niets over de 'kwaliteit' van de behandeling.

Zelf behandel ik alleen vrienden/kennissen 'in nood' en vraag ik niets, maar vaak willen mensen toch iets geven omdat dit beter voelt voor hen, dan ontvang ik wel wat ze willen geven uiteraard.

Groetjes,
Sabine

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Reageer

Naar de volledige versie