Algemeen > Gasten

Prijs Reiki behandleing

<< < (2/3) > >>

Dick Zuiderduin:
Beste Sabine,
Tegenwoordig kun je master worden in een weekend en indien gewenst op afstand. :zwaai:
Dick

Sabine:
 :o Het was al erg, maar het is nog erger dan ik dacht...  zo'n 'beladen' titel dragen na een weekendje... jeetje, best wel erg eigenlijk als je kennis maakt met de oorspronkelijke manier en hoe alles eigenlijk was in de essentie, voor de mate waarin dit nog te vinden is natuurlijk.
Maar je kan het alvast trachten te benaderen in alles wat je doet  :hart:

Nyncke:

--- Citaat van: Gast op  8 augustus 2016, 12:24:39 ---Hey,

Ik heb interesse in Reiki en zou graag eerst gewoon een behandeling volgen. Via via kwam ik in contact met een meester. De prijs van een behandeling van 1u is 100 euro. Is dit een gangbare prijs? Ik kom ook kleindere prijzen tegen, maar ik kan me inbeelden dat je meer betaalt als de meester meer ervaring heeft. Hoe werkt dit? Kan iemand me erbij helpen?

Groetjes,
Arne

--- Einde van citaat ---

Ik ben bijna 10 jaar Master en vraag 35 euro per uur, mijn prijzen heb ik al een hele tijd niet meer verhoogd, dus per 1 januari zal ik deze eens gaan verhogen.

Dick Zuiderduin:
Hoi Gast.
De gevraagde prijs slaat nergens op. Het is een meester in het vullen van de portemonnee.
Heel goed dat je eerst een behandeling wilt hebben voordat je een beslissing neemt.
Ik ben 22 jaar master maar ik zou dit bedrag niet willen en durven vragen.
Let op de reikileefwereld is een oerwoud met mooie en bijzondere reikihulpverleners maar ook met mensen die een andere insteek hebben dan het ondersteunen en begeleiden van mensen.
Succes
Dick

Erika:

--- Citaat van: Nyncke op  8 september 2017, 15:09:22 ---
--- Citaat van: Gast op  8 augustus 2016, 12:24:39 ---Hey,

Ik heb interesse in Reiki en zou graag eerst gewoon een behandeling volgen. Via via kwam ik in contact met een meester. De prijs van een behandeling van 1u is 100 euro. Is dit een gangbare prijs? Ik kom ook kleindere prijzen tegen, maar ik kan me inbeelden dat je meer betaalt als de meester meer ervaring heeft. Hoe werkt dit? Kan iemand me erbij helpen?

Groetjes,
Arne

--- Einde van citaat ---

Ik ben bijna 10 jaar Master en vraag 35 euro per uur, mijn prijzen heb ik al een hele tijd niet meer verhoogd, dus per 1 januari zal ik deze eens gaan verhogen.

--- Einde van citaat ---

Ik ben vanaf 2001 Master en vraag 25 euro per uur en 35 euro voor 1 1/2u.
Zoveel mensen zoveel verschillen. Moet er wel bij zeggen dat dit niet mijn hoofd inkomen is ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Reageer

Naar de volledige versie