Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [ aangeboden ] logeerplek voor mensen die de omgeving willen verkennen  (gelezen 1061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Titia

  • Algemene moderator
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6.568
  • Actief Master

Omdat ik dan in een andere topic vertel dat mij is opgedragen om leuke dingen te verzinnen om me goed te voelen, plaats ik hier ook dan een berichtje.

Ik woon in een leuk klein vrijstaand huisje in Vroenhoven, Logeerkamer met 2persoons bed maar er kunnen ook nog slaapplaatsen bij op die kamer. Gezellig klein tuintje met volop zon.

Bij bos, prachtige glooiende landschappen, wisselende vegetatie, langs het Albertkanaal. Plateau van Caestert, Maasvalleien, Voerstreek, paar meter vanaf Maastricht. Allerlei soorten restaurantjes om de hoek. Forumleden jullie zijn van harte welkom om een paar dagen bij mij te vertoeven. Ik werk overdags dus van mij heb je niet veel last. Ik heb een lieve hond en kat die zichzelf wel redden en jou niks doen. Na mijn werk en tussendoor kan ik met je de buurt verkennen en gidsen. Net wat je wilt. Wandelen, fietsen, luilakken, stedenbezoek, alles kan. De avonden zijn lang :)

Bijdragen aan het eten is voldoende. Ziemaar  :D
Gelogd
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Esther

  • Lid
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.346
Re: [ aangeboden ] logeerplek voor mensen die de omgeving willen verkennen
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2013, 16:07:18 »

Vergeet de walnoten niet, in het juiste seizoen. Ik heb je tuintje nog niet gezien, maar voor de rest klopt het allemaal!
Gelogd
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.055 seconden met 25 queries.