Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Munay-Ki te Riemst - omgeving Maastricht  (gelezen 564 keer)

Titia

• Algemene moderator
  • Geslacht: Vrouw
  • Actief Master
Munay-Ki te Riemst - omgeving Maastricht
« Gepost op: 19 mei 2016, 08:51:03 »

Munay-ki ontvangen in 3 delen:

De 1e keer ontvang je de rites van de Genezer, Banden van Kracht, Harmonie en Ziener, gericht op bescherming en heling van jezelf. Als je deze rites ontvangt zal je persoonlijke heling op gang worden gebracht en je zult voortaan beschermd worden tegen negatieve energieŽn. Je energieveld zal weer helder gaan stralen en je zult de rollen die je jezelf hebt aangemeten ter zelfbescherming afleggen. Je kunt je mogelijkheid ontwikkelen om de onzichtbare wereld waar te nemen.

De 2e keer ontvang je de Bewaker van de Dag, Bewaker van de Wijsheid en Bewaker van de Aarde rite, die heling en schoonheid, wijsheid en vreugde brengen. Het brengt heling van het vrouwelijk, het mannelijke, de relatie met de aarde, het universum en de relatie met de voorouders. Deze rites maken het mogelijk dat je buiten je angst zal stappen en vrede gaat uitdragen, tijdloosheid en oneindigheid kan ervaren.

De 3e keer ontvang je de rite van Bewaker van de Sterren en de rite van de Schepper. Na deze initiaties kun je een nieuwe en betere versie van de software downloaden in je energetische blauwdruk, welke op zijn beurt je DNA informeert, die instructies geeft over hoe je een nieuw lichaam kunt creŽren dat op een andere manier zal verouderen, helen en overlijden. Tevens vindt verankering plaats met de Nieuwe Tijd. Tijdens de 9e inwijdingsrite ontvang je je eigen inwijdingssteen. We leren hoe de rites door te geven, of we spreken daar later een datum voor af.

Iedere keer dat ik rites doorgeef worden ook meditaties en/of oefeningen geleerd om de ontvangen initiaties optimaal te kunnen ontwikkelen in jezelf. Hiervan ontvang je telkens een naslagwerk.

Ik vraag per keer 60 euro inclusief uitgebreid naslagwerk, dvd, pi-stone en koffie/thee/versnaperingen en eventueel lunch.
Kan je dit niet betalen dan is dit bespreekbaar, b.v. een betalingsregeling of dienst-wederdienst.

Mocht je de rites willen ontvangen of nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Ik werk meestal zonder vaste agenda zodat we samen een moment kunnen kiezen dat het beste past. Dit kan op alle dagen van de week, ook op avonden of weekenden. Tussen de drie dag-delen dat je de rites ontvangt zit ongeveer vier weken.

Als je met het openbaar vervoer reist vanuit Nederland kan ik je ophalen bij station Maastricht. In BelgiŽ vanaf station Bilzen, Visť of Tongeren.

Ieder die Munay-ki wil ervaren zal zich vernieuwen en met gemak in staat zijn om alle oude patronen/identificaties los te laten. Heel veel mensen zullen zich door de Munay Ki geroepen voelen en die roep beantwoorden. Een nieuwe tijd breekt aan en de oude wereld mag nu eindelijk losgelaten worden. De transmissies verankeren heel geleidelijk de " shift" die we gaan maken, terug naar de Bron. Het is ongelofelijk om te zien hoe gemakkelijk we dan in staat zijn onze wereld vorm te geven zoals we dat in het diepste van ons hart zouden willen zien. Er komen kwaliteiten en eigenschappen in ons naar de oppervlakte waarvan we nauwelijks het bestaan vermoedden. Het is zeer zeker de moeite waard!

:hart: Titia
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.081 seconden met 24 queries.