Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Reiki-midweek in Zeeland van 19 t/m 23 maart 2018  (gelezen 390 keer)

lydia99

• Actief Master
  • Geslacht: Vrouw
    • Lydia en Reiki
Reiki-midweek in Zeeland van 19 t/m 23 maart 2018
« Gepost op: 8 december 2017, 18:00:14 »

Reikimeester Jeanie Hofstra uit Vlissingen en ik zijn al weer voor de 9e keer bezig met de voorbereidingen voor een Reiki midweek in maart 2018. Dat is voor veel mensen ook een tijd  dat je wel weer wat energie kunt gebruiken.
Je hoeft niet zelf met Reiki bezig te zijn om aan de midweek deel te nemen. Je mag gewoon de energie ontvangen.

Ben je onbekend met Reiki en wil je er toch eerst meer van weten of ervaren of Reiki iets voor je is, neem dan contact op met Jeanie of met mij. Vraag bijvoorbeeld om een kennismakingsbehandeling. Of als je van ver komt kun je o.a. op deze site zoeken naar het  adres van een reikimeester bij jou in de buurt: http://www.reikialliance.com/nl/masters

Misschien iets voor jou? Of ken je iemand anders die mogelijk geÔnteresseerd is, geef deze info gerust door.

Met warme wintergroet, Lydia Theuns (www.lydia-en-reiki.nl) en Jeanie Hofstra 06-48529929 (www.reiki-zeeland.nl)

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Usui-Reiki-Ryōhō.nl
Re: Reiki-midweek in Zeeland van 19 t/m 23 maart 2018
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2017, 15:07:03 »

Een mooi concept Lydia!
Echt heel mooi. Zo is er veel gelegenheid voor heling/genezing/heelwording.

Ik hoop dat er veel aanmelding zullen zijn/komen en wens jullie een prachtige midweek!

*Gasshō*
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.078 seconden met 24 queries.